Vil du være lykkelig én dag, drikk deg full. Vil du være lykkelig en uke,
slakt en gris. Vil du være lykkelig et år, gift deg. Vil du være lykkelig resten av livet, anlegg en hage.
- Kinesisk ordtak

onsdag 22. juli 2015

Når jeg ikke tror det kan bli bedre, gjør det faktisk akkurat det... Men det er vel derfor hage er så gøy?
 
Fordi den forandrer seg fra dag til dag, og er ganske uforutsigbar.
 

                                          Jeg har helt klart funnet min stil, og mine farger.



Erteblomstene er enige. Finnes det en bedre duft tro?
 


 
 
 Malva vokser i stort sett hele hagen, og de fungerer fint sammen med de fleste.
 

De mørklilla kornblomstene...Fantastiske. Spesielt vakre sammen med de blå.
 



Rosene er fortsatt til å spise opp. I går flyttet en ny rose inn. Leander. Skal vise han fram litt senere. (Rart med en han rose. De pleier jo å være damer. ;-) )
 
Climbing snow princess under.


Noen super sommer kan vi vel ikke skryte av å ha, men jeg synes det er helt greit vær. Deilig å ikke måtte vanne flere timer hver kveld.
 
Ha en nydelig dag!
 
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar