Vil du være lykkelig én dag, drikk deg full. Vil du være lykkelig en uke,
slakt en gris. Vil du være lykkelig et år, gift deg. Vil du være lykkelig resten av livet, anlegg en hage.
- Kinesisk ordtak

lørdag 4. juli 2015

 Jeg er så fornøyd med mitt kornblomst prosjekt i år.
Jeg har sådd kornblomster for å fylle hullene der staudene ikke har blitt store nok ennå. De ble sådd relativt sent på grunn av at det var så kaldt i våres. Kunne selvfølgelig ha sådd de inne, men i og med at jeg skulle ha ganske mange valgte jeg den enkleste løsningen.

Ikke noe Hokus Pokus å så. jeg bare strødde frøene på fuktig jord, etter det har jeg ikke gjort noe som helst.


Typen er "Blue boy". Neste år skal jeg prøve litt andre farger også.

 
Elsker at de vever seg inn i andre planter. Her sammen med Prydsvinerot.
 

Insektene er også fornøyde med valget. Enkelt og greit en vinn-vinn plante. Anbefales!



1 kommentar:

  1. Nydelig farge på de! Jeg kjøpte frø av kornblomster, men fikk aldri somlet meg til å så de... ;)

    SvarSlett