Vil du være lykkelig én dag, drikk deg full. Vil du være lykkelig en uke,
slakt en gris. Vil du være lykkelig et år, gift deg. Vil du være lykkelig resten av livet, anlegg en hage.
- Kinesisk ordtak

onsdag 3. juni 2015

 
 
Hvis jeg hadde hatt en stor tomt, med masse hage, skulle jeg hatt en liten del av den som måneskinnshage. Nå har jeg et måneskinnsbed, og det er jaggu ikke dårlig det heller. Akkurat nå er det Perlebusken "The Bride" som skinner sterkest. Helt magisk vakker, spesielt i skumringen. Hun er bare et år gammel, og dette er første gangen jeg ser blomstringen. Jeg er mer enn fornøyd. 
 
 
 
Hun ser nesten ut som et fossefall av hvite blomster.
 

Her er perlene, før de blir blomster.


I dag har jeg kost meg masse ute. Burde ha klippet gresset, men det får bli en annen dag. Jeg har jobbehelg foran meg, så blir ikke så mye haging.

God helg!



1 kommentar:

  1. Ja, The Bride ser ut som en hvit foss! Utrolig vakker akkurat nå her også. Liker den sååå godt!

    God helg!

    SvarSlett