Vil du være lykkelig én dag, drikk deg full. Vil du være lykkelig en uke,
slakt en gris. Vil du være lykkelig et år, gift deg. Vil du være lykkelig resten av livet, anlegg en hage.
- Kinesisk ordtak

onsdag 6. januar 2016


Lenge siden bilder av mine gode hjelpere. Disse bildene er fra arkivet.
  
En gråspurvhann på utkikk etter mat.


En gråspurv hunn på jakt etter det samme.


Foto av fugler som flyr er veldig tålmodighetskrevende. Her synes jeg det har gått ganske bra.


Vakre blåmeisen. En av mine fuglefavoritter. Synes de er så innmari søte.

2 kommentarer:

  1. Jeg er så takknemlig for alle fuglene i hagen. I helga hørte jeg faktisk fuglesang. Jeg har aldri vært i nærheten av å ta så fine bilder. Glemte å si det sist, men din nye header er flott. Anne

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, fuglene er et "must" i hagen. Tusen takk for fine ord. :-)

      Slett