Vil du være lykkelig én dag, drikk deg full. Vil du være lykkelig en uke,
slakt en gris. Vil du være lykkelig et år, gift deg. Vil du være lykkelig resten av livet, anlegg en hage.
- Kinesisk ordtak

søndag 24. januar 2016

Fireåringen kom hjem fra barnehagen på fredag og hadde lagd gave til meg. En kjempefin fuglemater.
 
Da ble jeg selvfølgelig kjempeglad.
 

Her sitter bjørkefinken og venter på at matfatet skal bli klart, mens svarttrosten har tatt pause. Den samme svarttrosten er her hver dag. Men alltid alene.


I dag skal vi kose oss i akebakken før snøen smelter bort. Ha en flott søndag!

4 kommentarer:

  1. Så flott gave du fikk, og fuglematere får en aldri nok av :)

    Kos deg med akingen!

    SvarSlett
  2. Hei!
    Kjempefin gave. Her lager vi meiseboller og det er så morsomt å følge med på meisene. I dag så jeg svarttrosten igjen etter mange dager uten at jeg har sett den. Det er så bra. Jeg drysser rosiner på bakken fordi de blir ikke til klink is med en gang. Anne

    SvarSlett