Vil du være lykkelig én dag, drikk deg full. Vil du være lykkelig en uke,
slakt en gris. Vil du være lykkelig et år, gift deg. Vil du være lykkelig resten av livet, anlegg en hage.
- Kinesisk ordtak

lørdag 21. oktober 2017

 
Et tilbakeblikk på hagesesongen som nå er veldig nært slutten. Noen få roser remonterer enda,  men det meste la seg vinteren etter noen frostnetter.
Legger ut flere bilder etter hvert.

 
Julerosen blomstret nesten i tre måneder. Våren var kald og alt brukte lang tid. Vi hadde også mye vind gjennom hele våren og sommeren.
 
 
 
                                              Når seljen blomstrer føler jeg at det er vår på ordentlig.

I høst har jeg plantet enda flere løker som jeg gleder meg til å se når våren igjen kommer. (Det føles  veldig lenge til akkurat nå)
 
 
På våren flyttet også Monty inn til oss. (selvfølgelig oppkalt etter Monty Don)
                                         Litt rufsete her, men verdens søteste lille hund.

 
Ønsker alle en super helg!

4 kommentarer:

  1. Selvsagt måtte den være oppkalt etter Monty Don! Han ermin favoritt også. Ja, våren var kald og våt, men her fikk vi 6 uker med tørke og skikkelig sommer. Det virker som en evighet siden...
    Nydelig julerose!

    SvarSlett
  2. Hei!
    Så himla deilig å se vårbilder og selvfølgelig Monty.
    I dag har jeg satt flere hundre krokusløk. Gleder meg til våren.
    Så hyggelig at du likte artikkelen.
    Ha det godt! Anne

    SvarSlett
  3. Hei Sara Kristina. Deilig å se vakre vårbilder. Nydelig Mounty. Hageåret 2017 glemmer vi. Jeg tror snart jeg flytter. Har ikke sett på maken. God helg til deg.
    Hilsen Hanne-Lise.

    SvarSlett
  4. For et vidunderlig tilbakeblikk! Det gjorde godt for en regnfull sjel fanget av høsten. Du ga meg håpet om at vi skal få atter en vår:)

    Hilsen Jannicke

    SvarSlett