Vil du være lykkelig én dag, drikk deg full. Vil du være lykkelig en uke,
slakt en gris. Vil du være lykkelig et år, gift deg. Vil du være lykkelig resten av livet, anlegg en hage.
- Kinesisk ordtak

fredag 19. august 2016

 
Jeg kjenner at motivasjonen til hagearbeid ikke er helt på topp nå som sommeren sakte men sikkert trekker seg unna. I hodet mitt er jeg helt klar for vår igjen. Det er dessverre lenge til. Planleggingen er dog i full gang. ;-)
 
           
 
Her er erteblomster jeg tidligere har vist. De er bare så fine.
 
 En av de tingene jeg har erfart i år er at jeg må ha mye mer sensommer blomster. Det har jeg gjort noe med. Som de sier i England; "Next year my garden will be even better"
 


 På den andre siden er jeg strålende fornøyd med byggeprosjektene i år. Her skal mannen min ha all æren. Vi har fått ferdig gjerder rundt hele, to portaler og hønsehus. Han har også fikset boden. Med andre ord virkelig stått på.




Litt flere "stemningsbilder" fra hagen. Ha en super helg!

1 kommentar:

  1. Ja, jeg er heller ikke klar for hverken høst eller vinter :(
    Fikk en stor pakke med frø i posten i går, og det er da noe ;)
    Det kommer helt klart en ny vår, men det er litt lenge til.
    Flotte stemningsbilder!

    God helg :)

    SvarSlett