Vil du være lykkelig én dag, drikk deg full. Vil du være lykkelig en uke,
slakt en gris. Vil du være lykkelig et år, gift deg. Vil du være lykkelig resten av livet, anlegg en hage.
- Kinesisk ordtak

tirsdag 15. mars 2016

I dag har vi hatt en fantastisk dag. 15 grader i skyggen var det på det meste. 

Sesongens første krukke instalasjon har kommet på plass. Det er noe eget med stemor som ser så sarte ut, men faktisk tåler nesten alt. 



Var en tur innom gartneri, og i et av drivhusene var det masse sommerfugler. Har også sett flere i hagen i dag.

Blir så utrolig betatt av blomstene...

2 kommentarer:

  1. Nydelige stemor! Ja, endelig ser det ut som vinteren må vike for våren. Nå forstår jeg bedre hvorfor du har så lite snø igjen når du bor i Halden. Jeg har masse slekt i Sarpsborg/Skjeberg, og jeg husket at mens vi hadde masse snø så var det nesten snøfritt der når vi var på besøk når jeg var barn :)
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Hei!
    Ja, nå er våren på gang. Fine krukkeinstalasjoner. Stemor er flott. Har sådd flere, men må kjøpe noen også. Nå har jeg planer om å ta opp snøklokker og sette dem i krukker på trappa.
    Ha det fint! Anne

    SvarSlett