Vil du være lykkelig én dag, drikk deg full. Vil du være lykkelig en uke,
slakt en gris. Vil du være lykkelig et år, gift deg. Vil du være lykkelig resten av livet, anlegg en hage.
- Kinesisk ordtak

lørdag 18. april 2015

Dagens innkjøp

Eller i hvert fall noen av de. Vært en tur på Hagemessen. Helt okei. Jeg skulle ønske det var litt mer planter. Men meg om det. Vi koste oss.

Noen små innkjøp ble det. Jeg har lenge siklet på dette fuglebadet på Hagefokus. Jeg ble veldig glad når de hadde  det med. Nå står det på en stubbe under syrinen med fuglemat. Rundt stubben skal jeg så eng. Tror det kommer til å bli veldig fint.


 Hos Hagemo planter ble det med et par Fuksia, en Oxalis og Duft Heliotrop.

Fra Garden Living,  Agapanthus Baby Pete og en helleborus "Double Ellen Pictoee.

Handlet også et tredje sted som jeg i farten har glemt bort hva het. Her kjøpte jeg en trepion "Feng Dar Bai" Hysterisk vakker. Å, som jeg gleder meg til det blir blomstring på den en vakker dag.

Duft Heliotrop på bildet under. Lukter nydelig.




I morgen håper jeg på litt mer hage arbeid, nå skal jeg lande i sofaen og kose meg med alle hagemagasinene som ble med hjem.


 
Her er en av hagens klematiser på vei oppover.
 
Ha en herlig kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar