Vil du være lykkelig én dag, drikk deg full. Vil du være lykkelig en uke,
slakt en gris. Vil du være lykkelig et år, gift deg. Vil du være lykkelig resten av livet, anlegg en hage.
- Kinesisk ordtak

søndag 19. juni 2016

Tenk at det er sommerferie for skolen allerede. Jeg skal ha ganske tidlig ferie, jobber bare en uke til. Gleder meg!

 
 Litt fra hagen i dag. Scabiosa er bare så kul!


Her er en Leander rose og masse nepeta. De står bare helt magisk til hverandre. Den sammenplantingen i hagen jeg er mest fornøyd med. Leander ble kjøpt i fjor, og jeg er veldig spent på hvordan han blir i løpet av sommeren. Også den eneste David Austin rosen jeg har i hagen.

 
 
Her er wasabi ruccola i blomst. Herlig salat. Veldig sterk og smaksrik. Anbefales!

 
Revebjeller. Sukk.... Kan ikke få nok. Håper de sår seg overalt.



Her er prydgulerot. Carota Dara. Superfin. Tror jeg må så noen neste også.


Også alle roser som snart springer. Kan nesten ikke vente...


Lille Vera får være med i dag. I full fart over plenen.

3 kommentarer:

  1. Så mye nydelig. Helt etter min smak. Leander blir magisk flott sammen med Kattemynten. Lekker fargekombo. Deilig å se rosene stå og knoppe nå. Like før de åpenbarer seg.
    God ny uke.
    Jannicke

    SvarSlett
  2. Nydelig den prydguleroten, og har aldri sett den før :)
    Leander er vakker, ja!

    SvarSlett
  3. Det er nå nesten alt skjer. Revebjeller kan jeg ikke få nok av heller. Lille Vera må få være med, selvfølgelig.
    God natt! Anne

    SvarSlett