Vil du være lykkelig én dag, drikk deg full. Vil du være lykkelig en uke,
slakt en gris. Vil du være lykkelig et år, gift deg. Vil du være lykkelig resten av livet, anlegg en hage.
- Kinesisk ordtak

fredag 21. juli 2017

Snart ferie


Bare to vakter til så er det ferie. 


Jeg har heldigvis en snill bror som vanner og passer høner mens vi er borte. 

Over sees "climbing snow princess" og klematis "the president".  



Hestemynten har slått ut, og den er bare så vakker. Her sammen med Malva og fløyelstjæreblomst. 


Denne valmuen er bare så utrolig herlig. Synd at de blomstrer så kort. I hvert fall i den varmen som har vært de siste dagene. Satser på masse frø.


"Morden blush" klarer seg strålende. Veldig fornøyd med den. 
Jeg er veldig opptatt av herdighet når jeg kjøper nye roser. Ganske enkelt fordi jeg synes det er så kjedelig når de ikke klarer vinteren. Vet det er mange som synes det er gøy å knekke herdighets soner, men jeg er ikke en av de. 
Derfor kjøper jeg som regel alltid en herdighetsone eller to over min som er H3. 

Håper alle får en strålende helg ♡ 

3 kommentarer:

  1. Den Climbing Princess overlevde ikke her. Jeg er helt enig med deg i at det lønner seg å kjøpe de som har høyere soner. Jeg har brent meg på det noen ganger... ;)
    God ferie!

    SvarSlett
  2. Hei Sara Kristina. Flotte bilder. Jeg er så heldig at jeg bor i den sonen som jeg gjør. Ønsker deg en flott ferie.
    Hilsen Hanne-Lise.

    SvarSlett
  3. Hei!
    Flott det blomstrer hos de. Kjøpte hestemynte i fjor, gleder meg til å se den i blomst.
    Ha en riktig god ferie! Anne

    SvarSlett