Vil du være lykkelig én dag, drikk deg full. Vil du være lykkelig en uke,
slakt en gris. Vil du være lykkelig et år, gift deg. Vil du være lykkelig resten av livet, anlegg en hage.
- Kinesisk ordtak

tirsdag 13. desember 2016

 
Jeg elsker revebjeller, og tror nesten ikke jeg kan få nok av de. I motsetning til mannen i huset som synes vi har aaaalt for mange revebjeller i hagen. ;-)
 
 

På høsten er det alltid så utrolig mange frø, disse gjemmer jeg i et kaffefilter i lommen, og strør litt her og der.


Giftige, ja. Men du verden så vakre. Og insektene elsker de.


Ønsker alle en fin uke!

4 kommentarer:

  1. Revebjeller en fine ja, men de selvsår seg sykt mye. Så mye at jeg har luket vekk mange av de, men likevel dukker de opp :)
    Vakre bilder!

    SvarSlett
  2. Hei!
    Jeg er også en stor fan av revebjeller. De får selvså seg nesten som de vil. Har mange grønne rosetter ute nå.Gleder meg til blomstring.
    Ha det godt! Anne

    SvarSlett
  3. FANTSTISKE BILDER!!!!! Her sier jeg meg enig med deg altså. Det er godt de frøsår seg selv i rikt monn. Nydelige fargenyanser i dine.
    Jannicke

    SvarSlett
  4. Jeg liker også revebjeller, alltid spennende å se hvor de slår seg ned. Ha en fortsatt fin kveld, hilsen Ingeborg

    SvarSlett