Vil du være lykkelig én dag, drikk deg full. Vil du være lykkelig en uke,
slakt en gris. Vil du være lykkelig et år, gift deg. Vil du være lykkelig resten av livet, anlegg en hage.
- Kinesisk ordtak

onsdag 8. juni 2016

Må bare innrømme at jeg får en følelse av å trå inn i paradis hver gang jeg beveger meg i hagen nå. Synes det er helt uvirkelig vakkert. Og snart kommer rosene. Da vet jeg ikke om jeg klarer å dra hjem i fra i det hele tatt. ;-)
 
 
 En liten oversikt. Syrinen er helt utrolig i år, selv om den nå er på hell.


Iris er virkelig noe for seg selv der den blomstrer høyt oppe i luften. Må absolutt skaffe meg flere.


Miss Bateman er en av favoritt clematisene mine. De store hvite blomstene er bare helt magiske. Her klatrer hun i en rosebusk.

 
                                                                    Litt mer Iris.
 
                                                            Herlige akeleiefrøstjerne.

 
 Endelig er storstjerneskjermen i gang med blomstringen. Den vil jeg aldri være foruten.

 
                                                    Disse to tar en høneblund i gresset.
                                 Skulle gjerne trykket på pauseknappen nå og beholdt tidig juni en stund til.

2 kommentarer:

  1. Iris kan en aldri få for mange av, nei! Det finnes et hav av sorter og farger, så der finnes det noe for enhver smak :)
    Søte høner! Ja, det var å finne den pauseknappen da...Hadde ikke vært meg i mot å hatt juni i to måneder til...

    SvarSlett
  2. Hei!
    Det er som å være i paradis nå. Blomstring kombinert med lyset er magisk. Forsommer er en nydelig tid.
    Vakker blomstring hos deg nå. Tøffe og flotte høner.
    Ha det godt! Anne

    SvarSlett