Vil du være lykkelig én dag, drikk deg full. Vil du være lykkelig en uke,
slakt en gris. Vil du være lykkelig et år, gift deg. Vil du være lykkelig resten av livet, anlegg en hage.
- Kinesisk ordtak

onsdag 4. november 2015

Jeg er vanligvis ikke en kjempe stor fan av de store Hagekjedene. Men jeg må innrømme at nå på tampen når salget er helt nede i 70%, klarer jeg ikke la være. I hvert fall ikke når jeg finner noe jeg har vært på utkikk etter lenge.

I går fant jeg en Rødkattebusk, Actinidia kolomikta som var satt ned til 53.-

Og et Prydelpe, Malus Sargentii til 70.-

Jeg har siklet på begge disse en stund, og er veldig fornøyd nå.

Ingen av disse er bildeklare ennå, så det får bli "The Fairy" som vises frem i dag. Denne rosen har jeg jeg ikke lenger, rett og slett fordi jeg føler den mangler personlighet.

2 kommentarer:

  1. Ja, når er er avslag på 70% er det vanskelig å la være. Enig med deg at The Fairy er litt kjedelig. Jeg har The White Fairy som får hvite blomster med litt rosa i, og den er jeg veldig glad i ☺

    SvarSlett