Vil du være lykkelig én dag, drikk deg full. Vil du være lykkelig en uke,
slakt en gris. Vil du være lykkelig et år, gift deg. Vil du være lykkelig resten av livet, anlegg en hage.
- Kinesisk ordtak

fredag 21. august 2015


Sommeren  har endelig kommet,  og det er vel på tide å begynne å klage på varmen? ;-) 

Hagen koser seg veldig nå. Jeg må bare innrømme at jeg har gått litt i høstmodus. Det skjer når jeg ser skurtreskere jobbe på jordene. En liten morgenrunde i hagen.


 Engletrompeten er fortsatt like vakker.



 Clematis "summersnow" er virkelig en av favoritt Clematisene.

Noen av pelargoniene jeg sådde i våres. De har kommet sentrum,  men godt.

Masse solsikker i hagen nå, som fuglene har vært så  vennlige og sådd for meg. Vakre er de.

Riktig god helg!

1 kommentar:

  1. Denne varmen har vært så deilig, men det er jo snart høst. Her har det vært 25 grader i dag, men bare 6 grader i dag tidlig. Så flott solsikke! Min lille skog rekker knapt å blomstre, for de har stått litt skyggefullt.

    Ha en flott kveld!

    SvarSlett