Vil du være lykkelig én dag, drikk deg full. Vil du være lykkelig en uke,
slakt en gris. Vil du være lykkelig et år, gift deg. Vil du være lykkelig resten av livet, anlegg en hage.
- Kinesisk ordtak

torsdag 26. februar 2015

Herlige morgen!

Nå har jeg akkurat kommet inn og kan konstatere at våren er på vei!! Hurra!




 Bildene ble sørgelig dårlige, jeg vet. Men hadde bare mobilen, så det får duge. Nå er det bare å fortsette å vente og krysse fingre og tær for at det blir en lik vår som i fjor.

En løk jeg faktisk ikke er helt sikker på hva er. Spennende!

Helt garantert vil det bli snø osv flere ganger, men ingen lengre kuldeperioder i hvert fall.


 
I mitt lille "gartneri" vokser det. Kommer snart et eget innlegg om det. Men nå skal jeg kose meg med en fin bok jeg fikk i posten i dag. Best å utnytte tiden når minstemann sover.
 
Ønsker alle en strålende dag!
 
 
 

 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar