Vil du være lykkelig én dag, drikk deg full. Vil du være lykkelig en uke,
slakt en gris. Vil du være lykkelig et år, gift deg. Vil du være lykkelig resten av livet, anlegg en hage.
- Kinesisk ordtak

onsdag 29. april 2015

Nå må det være slutt på shopping for en stund. Stort sett er alle de plantene jeg ønsket meg nå i hus eller hage. Noen har jeg sådd med mer eller mindre hell. Såing av stauder er definitivt ikke min greie.

De siste dagenes innkjøp;
Fra Bakker (har lest så mye negativt, men jeg har ingenting å utsette på de plantene jeg fikk)

3 Fuchsia Seventh heaven, Voodoo og Royal Mosaic.
3 Agapanthus

Fra Garden living

 Tulbaghia violacea
 Hjortetrøst "Barted Bride"
 Stor Valmuesøster "Lingholm"

Fra Mjærum staude og urtesalg

Brunstorkenebb "Album"
Blodtopp
Duehode
Pelargonium Tomentosum
Storbregne
Akeleiefrøstjerne
Prydtobakk

I dag regner det i bøtter og spann. Kan nesten se at det blir grønnere og grønnere ute. Herlig! Ser at det er meldt deilig vær til uken!

Ha en stålende dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar