Vil du være lykkelig én dag, drikk deg full. Vil du være lykkelig en uke,
slakt en gris. Vil du være lykkelig et år, gift deg. Vil du være lykkelig resten av livet, anlegg en hage.
- Kinesisk ordtak

mandag 27. mars 2017


Vi har hatt noen nydelige vårdager. Blomstene spretter opp og jeg har sett både sommerfugler og humler.



Det kiler i hele kroppen når jeg tenker på alt det vakre vi har i vente.


Snøklokker... 


Våriris er trofast og en av de tidligste. Tror jeg må investere i noen flere løker til høsten. 

Ha en flott dag! 


3 kommentarer:

  1. Heldig deg som får til våriris. Her er det for kaldt for de, men jeg vil prøve en siste gang og plante de et nytt sted til høsten. De er jo så fine! Flotte vårblomster :)

    SvarSlett
  2. Hei. Flotte vårblomster. For en nydelig tid vi har i vente. Ønsker deg en fin dag.

    SvarSlett
  3. Hei!
    Jeg har det akkurat som du har det. Nå er det fine tider vi går i møte. Nydelige bilder fra hagen din.
    Ha det godt! Anne

    SvarSlett