Vil du være lykkelig én dag, drikk deg full. Vil du være lykkelig en uke,
slakt en gris. Vil du være lykkelig et år, gift deg. Vil du være lykkelig resten av livet, anlegg en hage.
- Kinesisk ordtak

fredag 23. oktober 2015

Stille og rolig i hagen nå. Ikke mye som skjer med plantene. Men noen har fortsatt ikke fått med seg at vi har hatt en uke med nattefrost.

Kornblomstene leverer fortsatt. De få som jeg ikke har nappet opp.

Noen solsikker som fortsatt ikke har blomstret. Imponert over at de holder ut.


Tvikattosten bestemte seg også for å ta en ny runde.


Og her er en som tror det er vår. Stakkar... Har satt masse løker, og siden jeg elsker at det dukker opp planter jeg ikke aner hva er, har jeg ingen idè om hva dette kan være. Mest sannsynlig en krokus. Kanskje den rekker å blomstre hvis været fortsetter som nå. Helt nydelig ute i dag.

Ha en super helg!

1 kommentar:

  1. Spennende med løken som dukker opp nå! Jeg oppdaget en julerose full av knopper i dag :)

    God helg!

    SvarSlett