Vil du være lykkelig én dag, drikk deg full. Vil du være lykkelig en uke,
slakt en gris. Vil du være lykkelig et år, gift deg. Vil du være lykkelig resten av livet, anlegg en hage.
- Kinesisk ordtak

fredag 31. juli 2015

 
Jeg er så lei meg for å ha blitt frastjålet kamera mitt. Blir veldig langt i fra kamera med mobil. Men, men... Bilder blir det. Selv om de ikke blir spesielt bra. Dessverre.
 
 
Fløyelstjæreblomsten har blitt virkelig stor og flott. Herlig blomst! Håper den sår seg godt slik at jeg har den for evig og alltid.
Den blomstrer ikke før andre året. Heldigvis har jeg plantet en som vil blomstre neste år.
 

Jeg kjøpte en engblomst blanding som jeg sådde, og i tillegg blandet noen frø oppi selv. Her har det kommet så mye gøy. Har ikke klart å identifisere alt ennå. Kommer flere (dårlige) bilder etter hvert.

 
Dagliljen er så vakker. Denne er jeg så glad i.
 

Revebjeller som jeg sådde i våres har begynt å blomstre. Det er gøy. Er ganske sikker på at den kommer til å blomstre neste år også. Hvis ikke, er det sikkert en million Revebjelleblader i hagen som venter på sin tur neste sommer.


Det virker som plantene synes det er greit nok med alt vannet. Heldigvis, de har jo ikke noe valg. :-) Og det har ikke vi heller. Ha en fin dag!

1 kommentar:

  1. Så fryktelig ergerlig da! Det hørtes ikke noe ok ut å bli frastjålet kamera! Mobil tar helt ok bilder, men det er ikke mer enn det heller... Jeg bruker også mobilen endel, men de blir ikke like bra som speilrefleksen.

    Nydelig daglilje!

    SvarSlett