Vil du være lykkelig én dag, drikk deg full. Vil du være lykkelig en uke,
slakt en gris. Vil du være lykkelig et år, gift deg. Vil du være lykkelig resten av livet, anlegg en hage.
- Kinesisk ordtak

onsdag 8. oktober 2014

Nytt objektiv og vakker modell



Blitt ny telezoom i dag. Er så utrolig fornøyd. :-)))))

Tamron sp 70-300 er navnet på vidundret. Jeg bruker Nikon D40.

Nå skal det sies at jeg kun rakk å ta to bilder før det ble for mørkt. Jeg er veldig glad i å ta bilder, da spesielt av natur. Har dessverre ikke blitt tatt så veldig mye bilder de siste årene, men kommer sterkere tilbake nå.

Er langt fra proff når det kommer til det kameratekniske, men veien blir til mens man går. Gleder meg så mye til å ta MASSE bilder.
  Starter med en av mine små venner i hagen, Blåmeisen. Heldige meg som har så mange vakre modeller rett utenfor døren.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar